četvrtak, 22. listopada 2009.

Junaci Pavlove ulice

Junaci Pavlove ulice

Pitanja:

1.Kako se osjećaš nakon što si pročitala ovo djelo? O čemu razmišljaš?
2.Koje su  situacije izazvale: a) osmijeh b) tugu c) radost d) ljutnju e) osudu ?
3.Mjesto i vrijeme radnje.
4.Koji detalji pokazuju da se radnja odvija prije više od 100 god. ?
5.S kojim bi se likom voljela družiti i zašto?
6.Bi li izabrala Boku za vođu?
7.Opiši Gereba i Feri Ača.
8.Prepiši vanjski izgled Boke.

Odgovori:
1. Osjećam se tužno, jer na kraj romana tužno završava. Razmišljam kakav je osjećaj izgubiti prijatelja.

2.a) Nasmijala sam se kada je profesor oduzeo kit družbi, a Nemeček je našao novi komatić kita.
   b)Tugu mi je izazvala smrt Nemečeka
   c)Radost mi je izazvala zabrinutost Boke za Nemečeka
   d)Ljutnju mi je izazvala laž Nemečeka o pobjedi koju nisu dobili.

3.Mjesto radnje: glavni grad Mađarske- Budimpešta. Vrijeme radnje: Ožujak 1889 god.

4.Radnja se odvija prije više od 100 godina vidi se po tome jer su pisali tintaricama, knjige su vezivali voštanim platnom umjesto da ih nose u torbi, plačali su krajcarima umjesto kunama. Zemlju su nazivali grund.

5. Ja bi se voljela družiti s Nemečekom jer je dobronamjeran, dobar dobar prijatelj i spreman pomoći.

6.Ja bi Boku izabrala za vođu.

7.Opis Fer Ača: krupan, crnomanjast, hrabar,simpatičan.
  Opis Gereba: izdaica, prodavač cigareta, rugao se Nemečeku.
  Vanjski izgled Boke: četrnaesto godišnjak, mali dječak, kada bi progovorio izgledao bi nekoliko godina stariji, dubok glas.

Broj komentara: 5: